Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tjalk schreef:dat is lekker ondankbaar.. Maar er zijn zat mensen die je paarden dankbaar willen verzorgen
Jeanine84 schreef:Aan de ene kant begrijp ik je wel! Het komt wel allemaal 'zo opeens' wat ik er van begrijp..maar aan de andere kant zij heeft geen verplichtingen naar jou toe toch? Ik ben nu ook bijrijder..maar ik weet dat er zowel van mijn kant als van hun kant er een dag kan komen waarop de ene partij zegt 'sorry; maar toch bedankt'

.

September schreef:En nu wordt ie helemaal mooi;
Krijg nu smsjes van de moeder van het meisje. (voor de goede orde, ik heb deze mevrouw maar 2x gezien in de periode dat het meisje mijn paarden verzorgde)
Daarin noemt zij mij onbeschoft en dom. Ook wordt mij verweten dat ik mijn paard de trailer ingeschopt heb gisteren. Nu schop ik geen paarden, en dan nog; mijn paarden zijn engeltjes en lopen braaf de trailer in.
Ik begrijp er niets van en vind het erg kinderachtig! Ik heb aldoor alleen maar gedacht het getroffen te hebben met deze mensen aangezien ze zo goed voor mijn paardjes waren.
Dingen kunnen raar lopen!
Er zijn wel vast wel meer meisjes die je dankbaar zouden zijn en kunt vertrouwen.