Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KellyLytsa schreef:Zijn er überhaubt rijbroeken met steekzakken en heupmodel?
KellyLytsa schreef:Zijn er überhaubt rijbroeken met steekzakken en heupmodel?
Bienotje schreef:Ik denk dat je sowieso weinig heupmodeellen zal vinden met v-snit. Die v is namelijk extra ondersteuning bij je onderrug tot waar een heupmodel niet reikt. Sowieso zou het alleen maar extra goed zicht je bilnaad in opleveren denk ik..

Santosww schreef:ik heb een eurostar met achterop twee (nep) klepzakjes en voor twee zakjes zonder ritsen. Laag model en zit super fijn. Zal een kijken of ik een plaatje kan vinden.
Yinari schreef:Ik twijfel nog over een heupmodel. Maar die zakjes op mijn billen komen er niet bij mij. Die accentueren je 'rondingen'' alleen maar ben ik bang, en dat hoeft van mij nou net niet bij mijn billen

enim stof
Marly_ schreef:Maar ik vraag me dan toch af, als die broek dan afzakt he, zie je dan niet een enorme bilnaad of lelijke string/onderbroek? Lijkt mij niet echt een prettig gezicht.
Ik hou het denk ik toch maar bij superhoge rijbroeken, al is het wel killing voor mijn navelpiercing.. Daarom zou ik misschien tóch wel een heupbroek willen..