Dressuurproeven op je Ipod????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmysan

Dressuurproeven op je Ipod????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:16

Het schoot me ineens te binnen.
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf en zijn van 9 tot 9 open en hebben dus bijna nooit tijd om te komen voorlezen om te oefenen!! Verder heb ik ook niet echt iemand die zou kunnen voorlezen om te oefenen... Bestaat er zoiets als een dressuurproef die je op je Ipod kan zetten?? Clown Ik heb al even gegoogled maar ik kon er niks over vinden!!

Jaime_

Re: Dressuurproeven op je Ipod????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:19

Als we nou iemand vinden met een heldere/mooie/duidelijk stem dan kan die het voor ons gaan inspreken Tong uitsteken

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:21

Waren ze daar niet al ooit mee bezig? Opzich is het handig, maar iedereen rijdt wel in een ander tempo dus dan krijg je dat weer..

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:24

las je een filmpje hebt van een wedstrijd die je eerder gereden hebt dan kan je de proef daarop timen...
heeft een ipod geen opname functie?

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:26

Nee dat heeft een ipod niet...
Haha Jaime, dat vind ik wel een goed idee!!! Tong uitsteken Wie heeft er een duidelijke goede stem!! Haha!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:29

Haha, ik ga geen 100 proeven inspreken hier Tong uitsteken Lees volgens anderen altijd heel duidelijk voor..

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:31

Haha doe dan maar alleen de L2 proeven Tong uitsteken Dan kan ik tenminste verder... Tong uitsteken Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:34

Op een iPod kun je niets inspreken. Maar op veel mobiele telefoons of op je computer wel. Dat kun je dan misschien wel op je iPod zetten?
Wel goed idee Haha!

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:35

Ja idd daarom. Als iemand het dan thuis heel even op zn mobiel of zn computer inspreekt. En naar mensen stuurt!! Dan zetten wij het op onze Ipod/mp3!! Tong uitsteken

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:50

Ik zou het wel willen proberen Bloos alleen kun je die proeven ook online vinden? want ik heb geen proevenboekje Tong uitsteken

Zoraphier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:53

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:53

ha ha ik heb geen Ipod maar een andere MP3 speler en....ik heb het al geprobeerd...
Maar het werkte echt helemaal niet.
Ik dacht ook ik heb de ontdekking van de eeuw, maar het werkte niet.

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:57

mischien moeten ze maar een tom tom uitvinden Clown voor de paarden..

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 18:59

Haha ja zoiets!! Clown Anders moet 1 iemand is een proef proberen, dan moet diegene een dvd hebben met de proeven dan kan die op dat tempo lezen!! Is dat niet een idee?? Wie meld zich?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 06:25

kimmysan schreef:
Het schoot me ineens te binnen.
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf en zijn van 9 tot 9 open en hebben dus bijna nooit tijd om te komen voorlezen om te oefenen!! Verder heb ik ook niet echt iemand die zou kunnen voorlezen om te oefenen... Bestaat er zoiets als een dressuurproef die je op je Ipod kan zetten?? Clown Ik heb al even gegoogled maar ik kon er niks over vinden!!

Uit je hoofd leren is ook een oplossing. Dubbel voordeel, je kent de proef goed, en je kunt oefenen wanneer je maar wil, en hebt niemand nodig.

marlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:44

Is een reuze idee, ik vind dat die door de knhs aangeleverd moeten worden, en dat tijdens de proef dat ook toegestaan moet worden. Scheelt een hoop herrie van al die voorlezers die tegen elkaar op staan te schreeuwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:37

Dat word idd uit je hoofd leren *LOL*
Maar ik denk dat dat met een Ipod niet op gaat schieten, aangezien je inderdaad niet steeds hetzelfde tempo rijdt.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:36

Ik heb m'n proeven ingesproken op mijn telefoon vanaf de DVD Haha! Maar dat klopt niet helemaal met ons tempo en bakgrootte Tong uitsteken
Als je hem al enigzins uit je hoofd kent is het best te doen hoor Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:40

Ik heb het ooit geprobeerd, mijn kur eerst rijden met voorlezer en die sprak ondertussen in op mijn MP3speler. Maar als ik het dan zelf wou rijden kwam het echt niet uit. Je moet echt in een heel constant tempo rijden alle dagen opnieuw om daarmee goed uit te komen.

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 13:26

Ik denk idd dat je ze mss beter uit je hoofd kan leren. Zo deed ik het tenminste wel ( reed zo nu en dan eens onderling). Dan legde ik het boekje soms bereikbaar bij het rijden. Als ik het dan niet meer wist even spieken. Na een paar keer weet je het vaak wel.

_YVN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 13:50

Volgens mij hoorde ik wel zoiets van iemand dat je die speciaal kunt downloaden.
Ik kan ze ook moeilijk van een papiertje af uit m'n hoofd leren en aangezien ik vaak rij op tijden dat veel mensen moeten werken of zelf dingen moeten doen kan dr niemand mee. Mijn laatste proef ging ook helemaal fout doordat ik niet had geoefent.

Misschien kun je het zelf inspreken op je Ipod staat ook zo'n voice-recorder volgens mij. Of op andere MP3 spelers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 16:17

marlina schreef:
Is een reuze idee, ik vind dat die door de knhs aangeleverd moeten worden, en dat tijdens de proef dat ook toegestaan moet worden. Scheelt een hoop herrie van al die voorlezers die tegen elkaar op staan te schreeuwen.

Het lijkt me dat ze dat niet doen omdat je er dan ook nog tips bij kan zetten van je instructeur/ice. Je mag tijdens je proef toch ook niet praten tegen iemand?

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 16:59

Ik heb wel is gehoord dat er werd voorgelezen en die vrouw meteen les zat te geven!! pff... Blijf wel recht zitten enz. Toch niet de ring uit gestuurd Boos!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:36

Met dat opnemen is wel handig Knipoog , Als dit tog niet gaat lukken wordt het denk alleen wel het makkelijkst om hem uit je hoofd te leren(als dit gaat) Dit heb ik de vorige keer ook gedaan, omdat ik met hetzelfde probleem zat. NOg een voordeel hiervan: Als de voorlezer tijdens de wedstrijd per ongeluk iets verkeerd voorleest, weet jij dat je wat anders moet doen.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 20:43

Pff.. Volgens mij gaat zoiets bij mij echt het ene oor in en het andere weer uit.