Afgelopen zondag had ik mijn 4e wedstrijd in de B.
Me eerste proef ging slecht(er was een spiegel kapot en daar overheen was tape geplakt dus erg eng!), me tweede proef ging eigenlijk best wel lekker. Alle paarden vonden de kapotte spiegel eng en ik de mensen zeiden dat de Jury daar rekening mee zou houden en je een rondje extra mocht rijden voordat je startte. Nou, bij mij dus niet.. ik moest meteen beginnen.
Mijn punten waren 149(!!) en 164. Iedereen had zeer lage punten er er was niemand met winst in de B.
Op mijn protecol stond oa. bij het afgroeten "Staat niet vierkant" en dus kreeg ik een 4. Sinds wanneer moet een paard vierkant staan in de B? Mijn voorlezer las een keer verkeerd voor omdat mijn paard wat snel ging, reed snel een rondje en deed de oefening. Daarvoor kreeg ik een 0 en ook nog is -2 voor het verkeerd rijden! Iemand waarmee ik ook op wedstrijd ging(L1) kreeg ook een 0, ze moest op de rechterhand na een volte en dat zou ze niet getoond hebben(?).
Heeft iemand ervaring met dit soort Jury's? Is dit normaal?

De overgang was gewoon goed, alleen iets te laat. Super krom! 
Ik heb ook wel eens zitten schrijven dat het voor de pauze echt om te janken zo slecht was, en na de pauze reed iedereen vrij behoorlijk. Gewoon toevallig zo ingedeeld blijkbaar.