Ik weet niet of het mag dus ik vraag ff om jullie hulp

Mag je zaterdag starten. en dan zondag nog een keer bij een andere rijvereniging?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! dan ga ik me inschrijven! 
Anoeska schreef:Maar niet zaterdagavond en zondagoverdag. Want de zaterdagavond geldt dan al als zondag, en je mag niet 2 wedstrijden op 1 dag rijden.
Anoeska schreef:Maar niet zaterdagavond en zondag. Want de zaterdagavond geldt dan al als zondag, en je mag niet 2 wedstrijden op 1 dag rijden.

Citaat:!!Wanneer er zaterdagavond wordt gestart is het niet toegestaan, conform de regelementen van de KNHS, om zondag elders te starten. Zaterdagavond en zondag zijn ÉÉN wedstrijd!!
Anoeska schreef:Citaat:!!Wanneer er zaterdagavond wordt gestart is het niet toegestaan, conform de regelementen van de KNHS, om zondag elders te starten. Zaterdagavond en zondag zijn ÉÉN wedstrijd!!
Deze kwam ik o.a. tegen. Daarom dacht ik dat het niet mocht, maar kan het dus heel goed fout hebben. Kan het namelijk ook niet vinden in de KNHS regelementen.

Anoeska schreef:Citaat:!!Wanneer er zaterdagavond wordt gestart is het niet toegestaan, conform de regelementen van de KNHS, om zondag elders te starten. Zaterdagavond en zondag zijn ÉÉN wedstrijd!!
Deze kwam ik o.a. tegen. Daarom dacht ik dat het niet mocht, maar kan het dus heel goed fout hebben. Kan het namelijk ook niet vinden in de KNHS regelementen.

! dan ben ik er gelukkig nu van overtuigd dat het echt mag