een vriendin van mij zei laatst dat als je paardrijd dat het dan minder (of geen) pijn deed als je ontmaagd word omdat 'het dan al wat losser zit'.
het klinkt wel logisch, maar weet iemand ook of het echt waar is?
ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik denk dat het niet waar is.
. Borg schreef:Nou..... Ik was al 36 en had een kind toen ik begon met rijden, maar leer je eigen anatomie eens goed kennen.
Ten eerste merkt niet iedereen wat van dat maagdenvlies en ten tweede zit dat toch een stukje naar binnen, dus daar doe je niks mee terwijl je rijdt.
Je krijgt van veel paardrijden (en van ballet) harde bekkenbodemspieren en da's juist lastig bij een bevalling, haha!
Over dat bevallen: ik hoorde inderdaad dat mensen die veel paardrijden door die spieren vaak een keizersnede doen? of is dat een fabeltje?
Radetski schreef:Haha oke sorry.![]()
Ik was nog maagd toen ik begon te rijden. nu niet meer. Maar heb geen verschil gevoeld haha. Sorry moet er wel om lachen om deze vraag.Maar ik denk dat het niet waar is.
Vandaar dat er heel weinig moslim-meisjes aan paardrijden deden, vertelde ze..Smartiej schreef:Aan de TS: Nee, dat kan nietOver dat bevallen: ik hoorde inderdaad dat mensen die veel paardrijden door die spieren vaak een keizersnede doen? of is dat een fabeltje?
je kan maar 1 keer ontmaagd wordentoch?
Borg schreef:Je krijgt van veel paardrijden (en van ballet) harde bekkenbodemspieren en da's juist lastig bij een bevalling, haha!
jaja das een leuke
lieniminnie schreef:das een ander fabeltje, meiden kunnen gestimuleerd worden door de wrijvingjaja das een leuke
die is leuk
Brainless schreef:Heb je niet genoeg aan je man..
Daarom rij je zo vaak....
marleendv_88 schreef:Wat ik wel eens van een collega van mij gehoord heb is dat door paardrijden het maagdenvlies kan scheuren. Mijn collega is Turks, en dan mag dat dus absoluut niet gebeuren voor het huwelijkVandaar dat er heel weinig moslim-meisjes aan paardrijden deden, vertelde ze..
Ik weet niet 100% zeker of het waar is maar neem aan dat ze dat toch niet zomaar zegt.