Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sophie2 schreef:Ik heb helaas geen camera nu. Wel een mobiel, maar dat zou je het dnek ik niet zo goed kunnen zien. Ik ga nu eerst rijden, en daarna foto's proberen te maken..Misschien heb je er een foto van? Dan kunnen we het denk ik beter beoordelen. Als het er echt slordig uit ziet, zal hij dat zelf ook wel zien en dat hopelijk ook bekennen. Dan zal hij je inderdaad geld moeten teruggeven. Of, als de laarzen er gewoon zo erg aan toe zijn, de laarzen moeten vergoeden.
HippoLogic schreef:Ik begrijp niet waarom je niets tegen de schoenmaker zegt?
Je bent ontevreden, maar je betaald gewoon en gaat weg zonder iets te zeggen.
HippoLogic schreef:Ik begrijp niet waarom je niets tegen de schoenmaker zegt?
Je bent ontevreden, maar je betaald gewoon en gaat weg zonder iets te zeggen.

laura1987 schreef:Mag ik vragen waarom je ze niet gewoon bij een ruitersportzaak heb laten oprekken?
Rachel_x schreef:Ten eerste wist ik niet dat het daar kon, ten 2de omdat er in de buurt geen ruitersportzaak zit, en ten 3de omdat ik er vanuit ga dat een schoenmaker dit werk makkelijk hoort te kunnen doen
laura1987 schreef:Rachel_x schreef:Ten eerste wist ik niet dat het daar kon, ten 2de omdat er in de buurt geen ruitersportzaak zit, en ten 3de omdat ik er vanuit ga dat een schoenmaker dit werk makkelijk hoort te kunnen doen
Bedoelde het ook niet verwijtend hoor. Vroeg het me gewoon af.
Het is erg rot dat je laarzen nu waarschijnlijk "verziekt" zijn.
Miss_Blimm schreef:Nou das dan een ei van een schoenmaker. Je kon altijd proberen om op te rekken. Als er iets niet zo mooi is dan is het wel een stuk ertussen zetten! Ik zou er niet mee gaan rijden. Mag er dan iets gebeuren zegt de schoenmaker dat is niet mijn schuld. Nu heb je bewijs hoe HIJ het vermaakt heeft.
Dus snel a.s. maandag met je moeder teruggaan. En idd wel balen dat je het betaald hebt! Zonde!!!

dasj_02 schreef:en voel je het

Hij vind mijn mobiel niet. De foto's zijn niet zo heel duidelijk, maar het geeft wel een beetje het beeld.