Dat is toch ook goed of niet ?? En zeker veel makkelijker in de onderhoud zegt een vriendin.
Ik zou graag de meningen en redenen van jullie willen horen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

olgamaria schreef:Ik krijg er altijd vreselijke zweetvoeten in ( ligt per persoon denk ik)
En ze vormen zo slecht naar je benen en voeten, wat leer wel redelijk snel doet.
Nannes schreef:Ik heb eigenlijk altijd met rubber gereden. gisteren voor het eerst met leer gereden, zat echt mega lekker. weet niet wat het is
tja, onderhoud. je tuig moet je ook onderhouden, dan kunnen die 2 laarzen er ook nog wel bij
Maar zijn wel behoorlijk duur vind ik. Dat zou mijn moeder niet toelaten.

Het geeft meer steun en zit veel comfortabeler.
. BananaMoon schreef:Ooh, ik ben jaloers! Heb namelijk geen eigen paardMaar zijn wel behoorlijk duur vind ik. Dat zou mijn moeder niet toelaten.
Want wij zijn niet bepaald rijk maar gewoon
Nannes schreef:BananaMoon schreef:Ooh, ik ben jaloers! Heb namelijk geen eigen paardMaar zijn wel behoorlijk duur vind ik. Dat zou mijn moeder niet toelaten.
Want wij zijn niet bepaald rijk maar gewoon
ik heb ook geen eigen paard hoor, maar met bijrijdpony hoort het er ook bij.
Ik heb idd ook gewacht totdat ik uitgegroeid ben. Nu worden mijn rubber laarzen zo langzamerhand te klein en heb ik de leren van vriendin geprobeert, die ze toch niet meer draagt.
Maar ik ben blij met mijn rubberen aigletjes