Wie kent de waldhausen swing air bodyprotector?
Het bleek de laatse nieuwe te zijn.
Ik had al zeer veel bodyprotectors gepast,maar steeds te lang in de rug,of te smal.
Met andere woorden ik ben 1.62m weeg bijna 80 kilo en heb lange benen met kort bovenlijf.
Ook vond ik ze vaak veel te stijf en door het feit dat ik vrij grote borsten(D cup) heb zaten ze net daar allemaal te strak.
Van kieffer tot harryshorse,van reives tot sydney,noem maar op heb ze allemaal gepast.
En allen lichten ze me uit het zadel vannachter.
Wat ik het tofst vond was de airparka(350 euro) en voor het geld zou ik het niet laten ,maar wel door het probleem dat ik met mijn jong paard heb(bij het afsijgen durft hij een bok te geven,en het is net bij op en afstijgen dat je dan het verbindingstukje moet los maken.
Wel deze bodyprotector heeft luchtkussens die je oppomt naargelang de spanning die nodig is .
wanneer hij te plat is (hij is niet dikker dan een gewone bodyprotector)
gewoon met bijgeleverd pompje oppompen.
Hij zit super en de harde borst en rugplaat zijn iets dunner dan bij gewone,maar je bent wel in leveml 3 beschermd tegen trappen of harde voorwerpen.
Ook het lage rug gedeelte is hier een flapje dat je zelf op hoogte kan regelen.
Echt een super ding.
Voor de mensen die hem moesten kennen,graag jullie mening en voor de mensen die al zoveel gepast hebben ,ga er eens om kijken en ontdek zelf!!
Prijs was 197 euro.
Ps hij is herstelbaar wanneer hij echt stuk moest zijn.
en je kan de buitenkant wassen