Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marieke_K schreef:Jonge dieren horen in een wei met andere paarden te spelen en niet met mensen. Dat is mijn mening. Je hoort niet te spelen met paarden, daar kunnen ongelukken van komen.

als wij stoppen stoppen zij ook.. dan komen ze even je jas opeten
nee maar het helpt echt.. als iemand een vervelende ervaring heeft gehad met een paard nemen we zo iemand altijd mee de wei in om gewoon even weer de leuke kanten van zo'n paard te zien
niks roekeloos aan.. als je maar zorgt dat je controle hebt.. en je merkt snel genoeg wanneer dat niet meer zo is.
) als ik wil dat hij naar me toekomt loop ik een paar passen mee en draai me dan om, zo weet hij dat hij naar binnen mag.
Annesneisje schreef:Hey, sorry dat ik deze topic van onder het stof haal...![]()
Ik heb vandaag nog eens vrij gelongeerd met Sam (of hem opgejaagd, wat je maar wil) en ik ben er nu zeker van dat hij er echt lol in heeft! Hij heeft mooi gedraafd en gegalopeerd rond mij (op ruim voldoende afstand) op de linker- en daarna op de rechterhand. En het was best wel een beheerste draf en galop (met ja af en toe een vrolijk vreugdebokje ertussen) en met zijn staart fier opgeheven. Toen ik stopte, vertraagde hij ook. En daarna kwam hij lekker ontspannen afgestapt voor een dikke knuffel!!