Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de meeste mensen doen het voor de sier en sommige omdat hun paarden zich wat aantikken en ze bandages op wedstrijd dan wel zo netjes vinden. Maar bandages helpen ook niets bij een flinke tik. Puur voor de sier dus als je het mij vraagt 

Silence schreef:Staat precies vermeld in het reglement

Je kan ook met witte peesjes en ook met hellemaal niks inrijden. _Bonte_ schreef:ze kunnen anders naalden in de benen van een paard steken , elke keer als die zijn been opheft , diet het pijn en heft die zijn benen hoger op . Daarom !!![]()
![]()
ik heb ook een paar in de kast liggen, voor 'bijzondere' dingen. Jantine_ schreef:Tja, het ziet er met inrijden wel netjes uit, vind ik zelf. Maar het moet nietJe kan ook met witte peesjes en ook met hellemaal niks inrijden.
rohotje schreef:idd, verzwaren zodat ze hun benen hoger op gaan tillen en er zijn paarden die zonder bescherming niet fatsoenlijk kunnen lopen omdat ze zich gigantisch aantikken. Verkeerde beenstanden kunnen er dus ook mee verborgen worden.
weggegooid geld? is maar net hoe je het bekijkt natuurlijkik heb ook een paar in de kast liggen, voor 'bijzondere' dingen.
rohotje schreef:idd, verzwaren zodat ze hun benen hoger op gaan tillen en er zijn paarden die zonder bescherming niet fatsoenlijk kunnen lopen omdat ze zich gigantisch aantikken. Verkeerde beenstanden kunnen er dus ook mee verborgen worden.
weggegooid geld? is maar net hoe je het bekijkt natuurlijkik heb ook een paar in de kast liggen, voor 'bijzondere' dingen.
_Bonte_ schreef:ze kunnen anders naalden in de benen van een paard steken , elke keer als die zijn been opheft , diet het pijn en heft die zijn benen hoger op . Daarom !!![]()
![]()
..Jordy_ schreef:Omdat ze daaronder dingen kunnen verbergen.. Wat slecht is voor het dier, ze willen het paard zo natuurlijk mogelijk zien..
X