Koop jij wel een iets in een online ruitershop, zo ja wat?
En heeft het je voorkeur boven kopen in een "gewone" ruitersportwinkel?
Wat zijn verder je ervaringen met kopen online in tegenstelling tot kopen in de gewone winkel.
Ik ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nog niet binnen.
Kan ik ook alles zien en de stof voelen enzo
(Ja ik ben lui
)
tessii1991 schreef:2. Bij equimatch, niet over te spreken, slechte pasvorm van de peesbeschermers en kogelbeschermers
Kledij koop ik alleen online als ik het merk en liefst het model (vb. rijbroek HH) al goed ken of al heb.
Bij Vitalhorse koop ik heel regelmatig wat, alleen dat telt niet helemaal want het zit vlakbij dus ik kan het zo ophalen. Ik heb 1 keer iets besteld bij een webwinkel die ver weg zit, dus het is verzonden en dat vond ik geen aanrader want het paste niet en dan zit je met verzendkosten en dan kost het jou uiteindelijk zelf geld.. Dan ga ik liever naar een ruitersportzaak toe en betaal ik misschien een paar euro extra
En pakket was daarna snel binnen

Tieneke schreef:tessii1991 schreef:2. Bij equimatch, niet over te spreken, slechte pasvorm van de peesbeschermers en kogelbeschermers
Maar ligt dat aan de service of gewoon aan het product? Een goede pasvorm voor paard 1 is wellicht een slechte voor paard 2.