Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Destinietje schreef:Een vriendin van mijn instructrice heeft met een arabiertje van net 1.49 (dus nét een e) grand-prix gereden, dus tussen de paarden.
Karin"]
[quote="Destinietje schreef:Een vriendin van mijn instructrice heeft met een arabiertje van net 1.49 (dus nét een e) grand-prix gereden, dus tussen de paarden.
Karin"]
[quote="Destinietje schreef:Een vriendin van mijn instructrice heeft met een arabiertje van net 1.49 (dus nét een e) grand-prix gereden, dus tussen de paarden.
Pril"]
[quote="Karin"][quote="Destinietje schreef:Een vriendin van mijn instructrice heeft met een arabiertje van net 1.49 (dus nét een e) grand-prix gereden, dus tussen de paarden.
Jippie schreef:\Als je met een pony bij de paarden mee doet wordt je in principe gelijk beoordeeld met de andere paarden. Veel pony's kunnen geen correcte uitgestrekte gangen laten zien of komen te kort op verzameling en lengtebuiging. En die laatste punten kom je vooral tegen bij Haflingers, Fjorden en Thinkers. Dat is de reden waarom het zo moeilijk is om met die pony's tussen de paarden te rijden.