Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Die zijn heel flexibel en zo ben ik ook. Ik plan mijn lessen meestal op de maandag, dat mijn dochter bij mijn schoonouders is, of op andere dagen dat ik opvang heb door de week. Maar soms is er iemand ziek, weet ik dat pas op de dag zelf en dan loopt het helemaal anders. Of het weer is te slecht, dan gaan we ook niet staan hannessen in de bak.

MarloesRixt schreef:Toen ik nog op een manege reed was het minimaal 24 uur van te voren afmelden, anders werd de les in rekening gebracht. Een goede regel, anders kun je wel af blìjven zeggen, dat is voor je instructeur/instructrice ook niet prettig.

).
Pensionnetje schreef:Ik heb nog nooit een les doorberekend als iemand afbelt en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen. Er wordt zelden afgemeld en bij evt ziekte rijd ik het betreffende paard zelf wel.
Nee als de klanten afbellen dan hebben ze altijd een goede reden wie ben ik dan hen ook nog geld uit hun zak te kloppen.