Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

veerlefellow schreef:probeer dan eens een pasje te gaan wijken wat schijnovergangen en probeer continue bezig te zijn dat ze geen moement de akns krijg om zijch te gaan vervelen omdat ze steeds ergens met een oefening bezig moet zijn
linda_arnold schreef:Oefeningen om hem soepel te maken in zijn lichaam, stellingen vragen? Balkjes lopen? Overgangen rijden?
Mijn haf moet ik ook aan het werk houden anders gaat hij vervelende spelletjes bedenken...............waarna ik moeier ben dan hij
Somebitch schreef:Misschien niet iedere keer gaan dressuren..
Ook een keer naar buiten, gaan springen dan weer longeren?
Schrikparcours op bouwen (als daar een keer de mogelijkheid voor is). Grondwerk, vrijheidsdressuur, wandelen er is nog zoveel meer.

dropje2 schreef:Heel simpel: Ook western gaan rijden!![]()
Niseyra schreef:Of misschien weer wedstrijden gaan rijden, er is altijd wel iets te verbeteren
Somebitch schreef:Tja, we geven je hier allemaal tips maar blijkbaar lijkt niks goed te zijn.. Misschien moet je dan redelijk tegenover het paard zijn en hem verkopen aan een ruiter die meer te bieden heeft.