mijn paardje is, nadat ze haar hoofd keihard heeft gestoten, nog een klein beetje angstig. Bij mij en mijn verzorgster gaat het eigenlijk heel goed. Ze is braaf schikt niet meer zo veel en is vrolijk. De eigenaar van stal, die zet haar elke dag even buiten heeft ook geen problemen met haar en een nstalgenoot loopt ook zo met haar weg. Nou had ik van de week geen tijd en niemand kon haar voor me doen, dus ik belde een andere stalgenoot op om te vragen of zij haar kon doen. Zij heeft zelf een 2 jarige en kent die van mij ook. Nu belde ze mij om te zeggen dat mijn paardje helemaal geflipt was en d'r halster niet om wilde en dat ze stond te dreigen met trappen. Uiteindelijk is het haar wel gelukt en heeft haar op de poetsplaats gezet. Haar vriend zou bij haar blijven staan, omdat ze daar niet alleen kan blijven staan. Toen was ze rustig en niks aan de hand en elke keer als zij erbij kwam staan begon ze te flippen. Bij het terug zetten in haar stal heeft ze haar hoofd gestoten. Dit heeft ze zelf niet verteld, maar een ander stalgenootje die had dat toevallig gezien. Iedereen weet hoe mijn paard is en daar word veel rekening mee gehouden.
Kan het zo zijn dat mijn paard haar gewoon niet leuk vind?
Ik weet niet of ze ooit wat verkeerdd heeft gedaan bij mijn paard, maar daar gaat het wel op lijken.