Wie gaat er met jou mee op concour??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jeann

Wie gaat er met jou mee op concour??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 19:19

Dat vroeg ik me dus weleens af.. Wie gaat er met jou mee? en waarom?

Meestal gaat mijn moeder mee.. Soms met springen gaat m'n vader mee of als mijn moeder niet kan.. Maar meestal mijn moeder.. Ik moet zeggen, met dressuur vind ik dat 't fijnst.. Ik vind het ook nooit zo heel fijn als iemand anders de proef voorleest.. Bloos Soms gaat er weleens een vriendin mee, maar niet vaak. Op concour wil ik gewoon rijden, en niet steeds praten en doen Bloos Tong uitsteken Wel gezellig, maar dat doe ik wel een andere keer Clown

En jullie?

channie18

Re: Wie gaat er met jou mee op concour??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:20

mama gaat altijd mee..papa soms maar van mijn vader word ik altijd zenuwachtig haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:21

tot mijn 18de ging mijn vader altijd mee en toen ik zelf mijn rijbewijs kreeg een vriendin..

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:25

Vaak mijn vader en moeder, maar de laatste tijd rijd ik zoveel concoursen dat mijn moeder nog wel eens thuis blijft. Sowieso mijn vader dus, hij leest mij ook altijd voor.

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:25

Mijn moeder normaal gesproken. Dat vind ik ook het fijnste. We gaan altijd samen met de paarden op pad dus we weten precies hoe en in welke volgorde we de dingen doen. En haar stem herken ik heel goed uit die van anderen, wat wel zo handig is op een groot buitenconcours waar iedereen loopt te schreeuwen Knipoog

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 19:30

Midnight16 schreef:
Mijn moeder normaal gesproken. Dat vind ik ook het fijnste. We gaan altijd samen met de paarden op pad dus we weten precies hoe en in welke volgorde we de dingen doen. En haar stem herken ik heel goed uit die van anderen, wat wel zo handig is op een groot buitenconcours waar iedereen loopt te schreeuwen Knipoog

Ja, dat heb ik ook,. en thuis trainen we ook samen, ze geeft me les enzo.. dat weet je gewoon,, gaat allemaal zo makkelijk..

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:41

Mijn vader gaat altijd mee, mijn moeder is 1 keer mee geweest maar die wordt zo zenuwachtig(terwijl ik dat niet ben) en gaat ze zich heel druk maken. Niet goed voor mijn concentratie dus!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:16

Mijn moeder gaat altijd mee! Haha!
En soms komt mn vader kijken. maar mn moeder is altijd mee Lachen

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:18

Mijn moeder gaat mee (die rijdt de auto + trailer Lachen ) En soms gaat mijn vriend ook nog mee Lachen

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:21

Mijn moeder gaat altijd mee, en heel soms komt de vriend van m'n moeder weleens mee.
Mijn moeder leest me ook altijd voor.Lachen

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:47

Mijn moeder en zus zijn mijn standaard taxichauffeuses, voorlezers, grooms, mental coaches enz enz Tong uitsteken
Zonder hun hulp zou ik nooit op wedstrijd gaan! Lachen

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:48

Een vriendin gaat mee.
Me ouders komen wel kijken naar de proef.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:49

Mijn moeder gaat altijd mee. En de eigenaar van het paard ook altijd. Hoewel ik dat niet altijd leuk vind hoor. Mag ook wel wat minder...

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:50

mijn vriendje Haha! ( hij denkt dat mijn mijn groof is, is ook veel schattiger dan groom)

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:52

Mijn moeder nooit (ze denkt altijd dat er iets gaat gebeuren als ik spring, ze durft gewoon niet komen kijken).
Verder ging ik vroeger mee met de club.. en kwamen ouders (meestal pa alleen) ff kijken als ik moest rijden.
Maar sinds een jaartje hebben we zelf vervoer, en helpt m'n pa echt goed met inspringen en zadelen enzo, en rijd hij zelf een beetje, en nu ga ik dus ALTIJD met m'n pa op concours Haha! hij is m'n coach Haha! (als ik thuis train op springen doe ik dat ook altijd met hem), hoewel hij helemaal niets van paarden kent ! (buiten wat ik hem erover heb verteld !).
Zou denk ik niet meer op concours gaan zonder m'n pa erbij Haha! !

Bij deze: dankje pa Haha! !

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:55

m'n moeder gaat altijd mee..
m'n vader komt soms kijken, maar hij neemt het paard soms wel mee terug..

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:51

Mijn ouders zijn in mijn hele leven misschien 10 x komen kijken (ik ben 26...). De meneer waar mijn paarden op stal staan gaat altijd met mij mee, hij is mijn "coach" geworden Knipoog (heeft geen verstand van rijden trouwens). Maar ik ben net verhuisd en de paarden komen straks thuis te staan, dan ga ik alleen of mijn vriend gaat mee.
Ik vond het altijd heel erg jammer dat mijn ouders nooit mee gingen, en nog steeds trouwens.
Ik ben ook wel trots op wat ik heb bereikt, want dat heb ik toch voor een groot deel zelf allemaal gedaan Haha! !!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:44

mijn vader altijd Tong uitsteken is ook de enige in ons gezin met een rijbewijs Haha! mijn moeder gaat alleen mee als het 's avonds is of op zondag aangezien we een winkel hebben.
verder carpool ik nog wel eens met mijn instructrice ook wel handig Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:46

altijd met mijn instructrice. zij is ook mijn beste vriendinnetje.
Soms laat ze me tobben en soms helpt ze me. We hebben de juiste balans gevonden.
Omgekeerd doen we het net zo, al kan ik haar weinig tips en adviezen geven helaas.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:17

Als we met de trailer weg gaan rijd mijn vader altijd, en een goede vriendin/groom gaat dan mee. Soms mijn moeder...
Er is 1 wedstrijd waar ik rijdend heen kan, dan gaat mijn groom weer mee, en komen mijn ouders meestal kijken, soms instructrice en eigenaresse.

malibu4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:52

Mijn vader gaat altijd mee, rijdt met ons vrachtwagentje. Mijn zusje rijdt ook dus die gaat ook bijna altijd mee. We lezen elkaar dan voor. Mijn vriend gaat ook regelmatig mee, dat vind ik wel fijn want die ziet wel wat er goed en fout gaat.

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:01

Standaart mijn vader want hij moet rijden Lachen
Op de vorige stal ging een stalgenootje/vriendinnetje altijd mee maar we zijn verhuisd en zij ging ook bij de paarden starten dus dat werkte niet meer.
Mijn vader is toen ook maar omgedoopt tot voorlezer/groom enz..
Mijn moeder gaat soms mee of komt kijken maar ze is bang voor paarden dus dat is niet vaak Lachen

Instructice is als ze kan ook van de partij omdat ik de tik heb op wedstrijden heel anders te gaan rijden dan thuis dus kan zij mij mooi corigeren of thuis er weer mee aan de slag te gaan met bepaalde oefeningen

Maar dus over het algemeen zijn paps en ik alleen en het werkt super Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:03

Instructrice/vriendin en meestal ook nog wat stalgenootjes Lachen

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:23

Mn vader rijdt, mn moeder leest voor.
En mn vriend moet 'gedwongen' mee Haha!

(Heeft hij wel geluk dat ik zelden wedstrijden rijdt hoor, haha Nagelbijten / Gniffelen )

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:36

Bij mij gaat de eigenaar van het paard altijd mee Lachen
Mijn ouders zijn nog nooit meegeweest op concour, het intereseerd ze allemaal niet.