Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Roeck
Roeckl
asjemenou schreef:Roeckl idd!
en als je die te duur vind, dan die gewone dunne van HH.
Na een seizoen is één paar Roeckl die nóg een seizoen meegaat goedkoper dan 3 of 4 paar HH's 
MoniekR schreef:en de Meredith Michaels Beerbaum in het zwart.
jantina schreef:Hier ook Roeckl.

MoniekR schreef:asjemenou schreef:Roeckl idd!
en als je die te duur vind, dan die gewone dunne van HH.
Ben ik wel duurder mee uit.Na een seizoen is één paar Roeckl die nóg een seizoen meegaat goedkoper dan 3 of 4 paar HH's
Maarja, dat ligt er ook wel weer aan hoevaak je rijdt mét handschoenen. Ik rijd nl nooit zonder![]()
Ik heb overigens de Light & Grip in het chocobruin en wit, en de Meredith Michaels Beerbaum in het zwart.

En hiervoor had ik gewoon van die wedstrijd handschoentjes aan, maar daar zat een gat in.
Nicoleee schreef:Ik heb gewoon rijhandschoentjes. Als je naar een ruitersportzaak gaat heb je genoeg keus en kan je altijd nog aan die vrouw vragen welke goed zijn en waar je veel grip mee hebt. Met die ik nu heb zijn ook erg goed.En hiervoor had ik gewoon van die wedstrijd handschoentjes aan, maar daar zat een gat in.
![]()
[ Edit ]: Hee sass, ik zie nu pas dat jij het bent. Ik wist niet dat je ook weleens op bokt zat.
ik heb nu ook gewoon rijhandschoentjes maar ze zijn niet goed..
gollempje schreef:zijn de roeckl's light en grip wat?