Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Simba_ schreef:Ik zou NOOIT water op mijn laarzen doen zonder dat er iets van zeep doorzit... Water droogt het leer heel erg uit waardoor het gaat scheuren...
.
Dat wat jij noemt is de garantie die de fabriek erop heeft zitten. De echte garantie is echter zo lang als dat redelijkerwijs aan kan worden genomen dat producten mee dienen te gaan.
ponys schreef:ik vindt dat altijd zo flauw dat meteen het merk afgekraakt wordt. iedereen kan/maakt wel eens fouten. Ligt er aan hoe ze opgelost worden..
Refresh schreef:ponys schreef:ik vindt dat altijd zo flauw dat meteen het merk afgekraakt wordt. iedereen kan/maakt wel eens fouten. Ligt er aan hoe ze opgelost worden..
Toch zegt het wel wat over de kwaliteit, flauw of niet.
. Ik heb mijn Soubiracs (dauphine geloof ik, waarschijnlijk dezelfde als die van de TS dus) ondertussen al langer dan 7jaar. Ik heb één rits stuk gehad na 5,5jaar, maar dat was meer te wijten aan de dikte van mijn benen (
) dan aan slechte kwaliteit van de rits. Het was toen ook echt de rits, niet de stof naast de rits. Als ze onder de modder hangen spuit ik ze ook gewoon af met water, daarna een droge doek erover. Met schoensmeer misschien max. één keer in de maand, meestal veel minder vaak.
.