Hey,
Mijn paarden (nouja, voorruit, paard&grote poownie) staan momenteel 24/7 buiten, met de keus om naar binnen te gaan.
Probleem is, dat de 'uitloop' mijn rijbak is, wat dus ook tot paddock is gedoopt. Omdat ze daar 24/7 op staan in de winter (wei gaat niet, die lopen ze helemaal kapot) kan ik dus niet rijden 's winters. Nouja, 1 en als ik geluk heb 2 x per week in een binnenbak elders.
Maar ik kan dus niets met ze 's winters, ik doen aan handtraining, maar dat gaat ook niet. Ik mag ábsoluut NIET op de wei trainen, want zo heel veel wei hebben we niet.
Nu kan ik ze ook binnenzetten, want we hebben wel gewoon 2 stallen.
Mijn paard breekt normaliter de stal af, maar als de poownie dan ook binnenstaat, valt het wel mee. Ik vraag me dus af, wat beter zou zijn. Want nu moet ik iedere winter mijn training stopzetten, in de lente weer opbouwen.. etc. etc..
Nu kan ik ze ook wel 's nachts binnen zetten, maar dat heeft weinig nut denk ik zo, want dan wordt de bak wss net zo slecht.
Misschien een dagdeel&nacht op stal, maar ik ben daar helemaal geen fan van eigenlijk..
Wat is jullie mening, en wat zouden jullie doen??
De bak kan niet veel beter worden, want dat zou een paar duizend euro gaan kosten, en mijn vader betaalt niet, en ik kan het niet betalen, ik studeer nog... Dus dat is niet echt een optie..