Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha

Succubi schreef:Je verslijt je koppeling veel sneller door ermee te rijden of je rijd hem in 1 keer stuk.
Het gaat niet om de afstand dat je rijd maar om het schakelen.
Als je 40 kilometer snelweg rijd is het minder erg dan 4 kilometer met alleen maar stoplichten en
naadje24 schreef:lekker onverstandig! bedenk wel dat als er wel iets gebeurt dat je niet verzekerd bent!
4 km is misschien niet veel maar elke meter is er al 1 teveel als je met een foute combinatie en levende have rijdt...
bedenk wel goed voordat je instapt en gas geeft dat je het paard op het spel zet.
Chiqa schreef:Succubi schreef:Je verslijt je koppeling veel sneller door ermee te rijden of je rijd hem in 1 keer stuk.
Het gaat niet om de afstand dat je rijd maar om het schakelen.
Als je 40 kilometer snelweg rijd is het minder erg dan 4 kilometer met alleen maar stoplichten en
Mee eens als je je je auto kapot wil hebben zou ik dit onverstandige gokje niet wagen,
of je moet geld teveel hebben...

ikke schreef:De kwaliteit van de chauffeur heeft meer invloed dan het trailergewicht.
Chiqa schreef:ikke schreef:De kwaliteit van de chauffeur heeft meer invloed dan het trailergewicht.
Dus hiermee wil je zeggen dat TS met een pinda ook een railer trekken kan
paardj schreef:zoals ik hier al gezet had dat wij onze 1.5 trailler gingen trekken met een 1.9 diesel berlingo
de verzekering had er niet op gezecht dat het niet mocht...
onze kan 1100kg trekken (trailler weegt +-500 kg en paard +-450 kg)
ik had met iemand op bokt gepraat die zijn trailler ook met een berlingo trok en die zei dat het goed ging
daar hebben we op moeten kijken ikke schreef:Ik zal het nog erger maken, ik heb mijn vrachtwagen (3600kg leeg) ooit aangesleept met een Eend! .