corinatoet schreef:van de kamp kreeg ik een mailtje dat je alles zelf moet doen , nou vind ik dat niet erg, maar zit wel met voeren, wij gaan uiteraard dagjes uit, en moet dan rekening gaan houden met de voertijden, dat wordt lastig, dan ben je zo gebonden , en die mooie stal die je bedoelt is gert van de hoorn, maar die verhuurt zijn boksen alleen aan mensen die daar dus ook verblijven, helaas
de woody ranch ziet er ook leuk uit,
bedankt voor de tips zover, meer zijn welkom
Yep, die dus. OK, ik wist niet dat ze het alleen voor eigen gasten deden; weer wat geleerd.
Wat is trouwens het punt met voeren? Wilden zij dat er op één tijd gevoerd wordt of zo? Op zich maakt het niet uit op welk tijdstip je ze voert, al kan ik me voorstellen dat ze eigenaar het niet op prijs stelt dat je om 0.00 nog komt voeren
Wat is ondertussen trouwens de status van De Paalhoeve? Iemand?
corinatoet schreef:kan je vanaf de woody ranch direct het bos in dat jullie weten, vanwege ons jonge paard, die is redelijk verkeersmak maar gaat liever niet over de weg
Ik ben niet onder de indruk van de Woodyrach als het gaat om z'n ligging. Als je verder dan een 1/2 uur wilt rijden, ontkom je er bijna niet aan om een grote weg over te steken.