Gaat over Lorna en mij. Is een verzorgpaard en rijd nu 3 jaar met 'er. Ze is heel erg moeilijk en heb een hoop van 'er met vallen (niet letterlijk) en opstaan geleerd. Ze staat bij de eigenaren thuis samen met mn andere vzpaard en dus ook hun paard. Er is een bak, alleen niet van echt goede kwaliteit.
Heb nooit de mogelijkheid gehad tot starten, eigenaren hadden geen tijd of durfden het niet aan.
Nu heb ik gisteren opeens het aanbod gekregen om een startkaart dressuur voor ons aan te vragen! De eigenaren willen me 1x in de tijd wel eens brengen dan naar wedstrijd. Ik wil het echt super graag, vind wedstrijden helemaal leuk en ik zal er een hoop van leren. Ook zal het een mooie afsluiter zijn van Lorna en mij, want ik zit in mn examenjaar en ga na de zomer studeren, op kamers want ver van hier. Dus dan alleen de mogelijkheid om in het weekend te rijden, starten zal dan moeilijker worden.
Komt bij dat de kosten gewoon té hoog zijn eigenlijk, €158,70 kom ik nu op uit en dat is zonder inschrijfgeld. Ik moet alles aan paarden zelf betalen, en dit is een aardig smak geld natuurlijk!
Wat raden jullie me aan, ik ga de beslissing heust zelf nemen, maar gewoon argumenten voor en tegen.
Ik hoor jullie mening wel
Hartstikke leuk Rosa!