Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Jury 1 kon ik nog niet qua beoordelen , jury 2 stond bekend als erg soepel en jury 3 stond bekend als erg streng (ze deelde die dag over 18 proeven maar 4 wps uit en ik kan niet zeggen dat de rest ruk reed
).
.
. Ziolette schreef:Ik heb half november de overstap gemaakt van het L2 naar het M1 en ik vind het maar een vage klasse qua jurering. Ik heb bijvoorbeeld in 5 proeven qua gevoel hetzelfde neergezet, scores 172, 207 en 205, 180 en 186, erg apart zullen we maar zeggen. Jury 1 kon ik nog niet qua beoordelen , jury 2 stond bekend als erg soepel en jury 3 stond bekend als erg streng (ze deelde die dag over 18 proeven maar 4 wps uit en ik kan niet zeggen dat de rest ruk reed
).
Ik mag nu naar de M2, maar daar zie ik meer tegenop dan tegen de overstap L2->M1. Die vond ik op zich wel mee vallen. Ik reed in het L2 dik mijn punten en de eerste wedstrijd M1, reed ik gelijk winst. Daarna even een dipje gehad en nu gaat het weer beter.
Ziolette schreef:Mijn laatste wedstrijd L2 reed ik 196 + 201 , twee weken laten tijdens mijn eerste M1 start reed ik 183 + 180. Beide bij juryleden die IMO "correct" naar de klasse jureerden.
, maar ik heb nu 11 punten in het M1 en ga dus wel gelijk over naar het M2. Ik verwacht geen winst te rijden bij deze overstap maar ik wil graag wat kms maken juist omdat ik er zo tegen op zie
. Ik stond nog ingeschreven voor 3 wedstrijden, 2 in februari en 1 in maart. Deze heb ik om laten zetten van M1 naar M2, daarna las ik voorlopig een break in om door te trainen. Het is allemaal als zo snel gegaan en ik wil nu rustig door trainen tot we voor mijn gevoel echt M2 klaar zijn, door gelijk al een paar keer M2 te starten krijg ik naar mijn idee een beter beeld wat er van me verwacht gaat worden. Ik start geen M2 om M2 te zijn, want M1+11 of M2 zonder winst is IMO allebei M2 startgerechtigd
. Ziolette schreef:Dit gaat een beetje offtopic omdat het een andere overstap betreft, maar ik heb nu 11 punten in het M1 en ga dus wel gelijk over naar het M2. Ik verwacht geen winst te rijden bij deze overstap maar ik wil graag wat kms maken juist omdat ik er zo tegen op zie
. Ik stond nog ingeschreven voor 3 wedstrijden, 2 in februari en 1 in maart. Deze heb ik om laten zetten van M1 naar M2, daarna las ik voorlopig een break in om door te trainen. Het is allemaal als zo snel gegaan en ik wil nu rustig door trainen tot we voor mijn gevoel echt M2 klaar zijn, door gelijk al een paar keer M2 te starten krijg ik naar mijn idee een beter beeld wat er van me verwacht gaat worden. Ik start geen M2 om M2 te zijn, want M1+11 of M2 zonder winst is IMO allebei M2 startgerechtigd
.
Miriam schreef:Ik denk dat iedere overstap meevalt als je eerlijk bent tegenover jezelf. Dan bedoel ik niet dat je meteen in de punten rijdt misschien maar het is toch ook niet zo heel erg als je de eerste paar keren wat minder scoort?
Bovendien, het blijft hobby.... Wat hangt er nou vanaf?
Wil wel weer eens voorbij de 65% grens eigenlijk

Urielle schreef:Miriam schreef:Ik denk dat iedere overstap meevalt als je eerlijk bent tegenover jezelf. Dan bedoel ik niet dat je meteen in de punten rijdt misschien maar het is toch ook niet zo heel erg als je de eerste paar keren wat minder scoort?
Bovendien, het blijft hobby.... Wat hangt er nou vanaf?
Ligt aan je instelling![]()
Ik ben in november uit de B gekomen met meerdere keren 203. Dacht: Oh, de L1 is peace of cake. Tja, en ik zit steeds rond de 185 punten en ik vind het echt niet leukWil wel weer eens voorbij de 65% grens eigenlijk