Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madebymoi schreef:heey,,
Ik ben alvast vooruit aan het kijken voor een paard kopen en ik vroeg me af waar ik allemaal aan moet denken en wat ik allemaal nodig heb.. Dus hier zijn een paar vragen en ik hoop dat jullie er antwoord op hebben:.

stalling, evt begeleiding
en qua paard, dat je een DA hem/haar laat keuren 
enzv
Naaltje schreef:als je een ras weet kun je ook via fokkers proberen? Die weten meestal wel waar iets tekoop staat
madebymoi schreef:Naaltje schreef:als je een ras weet kun je ook via fokkers proberen? Die weten meestal wel waar iets tekoop staat
ja alleeen weet ik nog geen ras. Misschien weet jij een leuke.... maar ik wil een wel een beetje grote pony/paard zodat ik niet gelijk te groot ben. En ik zou wel graag een paar springwedstrijdjes willen rijden. Ook veel buitenritten lijkt me leuk. Dus gewoon een paard dat alles kan...

Citaat:je zou een redelijk luxe haflinger kunnen doen? die zijn meestal ontzéttend koel in de kop, en door het hedendaagse fokken wat meer rijtypisch? én ze worden tegenwoordig met hoogte gefokt
of een kwpner
offeh..
een draver? die zijn meestal ook niet zo duur
) wat is een kwpner en een draver??
)

)