Hij staat onder dekens en als ik dus ga rijden wordt hij kletsnat door de regen.
Ik vind het niks om hem dan nat onder zijn deken te zetten.. 
Hoe doen jullie dit nou?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind het niks om hem dan nat onder zijn deken te zetten.. 

)
) dan rij ik gewoon door, gaat het harder regenen dan ga ik even naar binnen schuilen.. 
en ook niet dat mijn paard ziek word, die is geschoren, en dan kletsnat te laten regenen is geen succes 
Somebitch schreef:Hoe doe jij het dan _Skess_ of staat jou pony niet onder dekens?
Vandaag heb ik maar overgeslagen, het was toch al bijna 2 weken geleden dat m'n paard een rustdag heeft gehad, maar als het morgen regent ga ik wel gewoon rijden. _Skess_ schreef:Tja....lastig inderdaad. Als het heel hard regent dan ga ik niet rijden...puur omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Een waterdichte uitrijdeken lijkt mij dan wel erg handig, maar ook wel erg warm als je fanatatiek rijdt buiten.
carlijn83 schreef:Hebben degene die met waterdichte uitrijdeken rijden geen last van dat het gaat 'broeien' onder de deken zegmaar omdat de paarden warm worden/zweten en die dekens dan niet ademen?
carlijn83 schreef:Hebben degene die met waterdichte uitrijdeken rijden geen last van dat het gaat 'broeien' onder de deken zegmaar omdat de paarden warm worden/zweten en die dekens dan niet ademen?
maar klein buitje wel hoor
) daarna zet ik Stef vaak nog even onder het solarium en dan met een zweetdeken op. Onze stalhouder is altijd zo lief om dekens te wisselen als je dat vraagt.