Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Death_Squad schreef:Ik vind het niet meer normaal dat je gaat proberen iets te declareren bij je verzekering... daar heb je immers zoiets voor!
Als jij struikelt en je been breekt omdat je over je eigen veters struikelt... dan wil je toch ook dat je ziektenkostenverzekering alles betaalt ipv dat je zelf vindt dat het eigen risico is?
Denk dus even na voordat je iets zegt
Naz schreef:Het gaat mij er een beetje om dat die cap duidelijk ernstiger letsel heeft voorkomen, dat was voor mij de reden dat zoiets mogelijk vergoed wordt. Is IMO niet echt te vergelijken met een gat in je broek na een val van de trap.
Anyway, ik had zelf ook al wel het idee dat zoiets lastig is, maar vragen kan altijd toch?
@Jolentinus: ik ben gevallen na een bokpartij en in mijn val onder het paard terecht gekomen waardoor ik een tik meegekregen heb.
Meetje22 schreef:Ja hoor vast, wat een mentaliteit,
Ik sloop me eigen spullen en dan mag een ander er vervolgens voor betalen.
Nou dat vind ik dus niet normaal!!!!!!
En ziektenkosten zijn er om jezelf te dekken,een verzekering om je in te dekken voor schade die je bij een ander maakt.

ikke schreef:. Hoewel, misschien ook niet, dan was je niet op dit idiote idee gekomen.........
heb er nog nooit over nagedacht als iets van mij, door mij kapot zou gaan dat ik dat dan declareer bij de verzekering