Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Judje schreef:@Zazoo, LDRD zit volgens mij ook al erg lang in de verzekeringen en zeker hier heb ik hem/haar nog niet op foutjes kunnen betrappen.

.
.
. LDRD schreef:Judje schreef:@Zazoo, LDRD zit volgens mij ook al erg lang in de verzekeringen en zeker hier heb ik hem/haar nog niet op foutjes kunnen betrappen.
Overigens klinkt het alsof je je best ervoor doet om mij op foutjes te betrappen.
.
. Vervelende is dat dit mensen nogal in verwarring brengt.
LDRD schreef:Was maar een grapje hoor.
Maar je hebt gelijk hoor, er wordt zoveel onzin verkondigd. Vervelende is dat dit mensen nogal in verwarring brengt.
Zazoo schreef:LDRD: ik kan dus prima met het paard van een ander naar buiten want als er wat gebeurd dekt zijn verzekering dat? Ik wil je best geloven (graag zelfs) maar zonder duidelijke bewijzen ga ik de eigenaar van het poaard niet overtuigen. Met misschien ook niet... Hij is heel duidelijk: geen ruiterbewijs, niet naar buiten. En nu wil ik dat ding dus halen maar dat lijkt wel onmogelijk.
Zolang het geen overtreding van wetten oplevert, kan hij alles eisen.Zazoo schreef:Ik heb gebeld met de stichting recreatieruiters en zij zegt dat ik een ruiterbewijs nodig heb om verzekerd te zijn als ik naar buiten ga... Ik heb trouwens destijds ook nog gebeld naar mijn WA verzekering en die zei dat ik gewoon verzekerd was als ik buitenrij. Waarom spreekt alles elkaar tegen? Ik mag van de eigenaar van mijn verzorgpaard alleen naar buiten als ik een ruiterbewijs heb, want anders ben ik niet verzekerd zegt hij. Als dit wel gewoon onder zijn WA-verzekering valt, hebben jullie dan misschien ergens een website waar het op staat?
Ik wil mijn ruiterbewijs halen om naar buiten te mogen, maar bijna alles is vol, super ver weg of daar zitten een hoop verplichte lessen aan.
DeniseES schreef:Je bent alleen verzekerd wanneer je een cap ophebt (niet echt logisch...), je kan je ruiterbewijs wel hebben, maar als je geen cap op hebt ben je niet verzekerd