Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Splash_ schreef:Een euro of 800 als ik mij niet vergis, Canada

Totaal zit je wel aan 1500 euro. Zit te denken bij welke organisatie ik het nou laatst had uitgezocht, maar kom er ff niet meer op. 

sunscout schreef:Ik kreeg net een mail dat het transport 270 euro kost. Hij moet van Schiphol naar Overijssel. Dus daar ben ik ook uit... Ik hoop alleen dat ik het zelf kan regelen, scheelt weer een hoop haha... We zullen zien.
. Uiteindelijk in de auto gestapt en bij de heren lansggegaan. Ze hadden gezegt dat ik mét paard langs moest komen, nou mooi niet dus, ze bekijken het maar met hun dieronvriendelijke regels. Ze verwachte dat ik het paard na haar lange reis wéér en de trailer zou zetten, 2 uur rijden, en daar weer 1.5 uur wachten om vervolgens weer 2 uur terug te rijden. Heb mn poot stijf gehouden en ze hebben een uitzondering voor me gemaakt
Maar het paard moet nu een weekje op het erf blijven voor als de heren besluiten een kijkje te gaan nemen, ze zijn van harte welkom 

waarschijnlijk staat er '1 nieuw bericht' naast het inlog/uitlog knopje bovenaan de pagina.