Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Volgens mij slijt je rijbroek er niet sneller van ofzo. vriendin van me heeft een wintec.. a;s ik daar op een sop rij dan kan ik er echt niet fijn op rijden met mn leren zitvlak Joanne_ schreef:Naar mijn mening zit het gewoon voor geen ene meter omdat je echt muurvast zit. Volgens mij slijt je rijbroek er niet sneller van ofzo. vriendin van me heeft een wintec.. a;s ik daar op een sop rij dan kan ik er echt niet fijn op rijden met mn leren zitvlak
ik bedoel als je nou zoals ik ik moet mijn paard nog inrijden en heb een wintec...dus stel dat ik een broek aantrek met leren zitvlak dan blijf ik dus beter kleven
.
Je zit helemaal vast, echt niet fijn!
Imitador schreef:Uhm... Als je een suèdezitvlak op de wintec hebt en een kunstlederen/suedine zitvlak in je broek, dan zit dat niet echt fijn neeJe zit helemaal vast, echt niet fijn!

Franciska15 schreef:Ik heb iets van vier jaar op een wintec gereden, met een een kunstlederen zitvlak, nooit ergens last van gehad, en ik vond het wel lekker rijden, je zit inderdaad wel vast, maar muurvast valt ook tegen
Anders ging ik nu nog naar de ruitershop voor een broek met leren zitvlak erbij
en dat 'muurvast' zitten, velt best nog mee hoor
Maar10e schreef:ik moet het gewoon maar gaan proberen denk ik![]()
rijbroek lenen? missypalonie![]()
![]()