ik sta zelf op een prive pensionstalling waar 6 paarden gestald kunnen worden.
*wij hebben een verlichte buiten rijbaan die altijd te rijden is 20x60.
*stallen van 3x3
*dekenrek voor onze dekens
* 2 poetsplaatsen
*wasplaats voor de paarden (enkel koud water)
*altijd weidegang zomer en winter, zomers mogelijkheid 24/7 per dag buiten.
*kleine kantine waar we wat kunnen drinken
*toillet
*zuime zadelkasten
*wij liggen aan het kanaal waar je lekker kunt rijden en op 15 min afstand van de duiventoren (groot bos loopt door dongen dorst en oosterhout).
*wij moeten zelf mesten en binnen buiten zetten.
*alles is inclusief stro hooi en max 2 kilo brok.
ik betaal hiervoor 115 euro in de maand
zou ik mijn paard hier op vol pension willen hebben ( inc mesten en binnen en buiten )zetten kost me dat 220 euro.
dit alles is in Dongen Noord-brabant
nu even antwoord op jouw vragen
wat ik voor jouw stalling zou willen geven is 250 tot 270 euro.
alleen als ze ook in de winter naar buiten kunnen en zomer's dag en nacht op de wei kunnen.
dit ook omdat de stallen lekker groot zijn en je hebt een apparte longeerbak + het is volpension
wat ik graag extra wil zien op mijn pensionstal is een longeerbak.
een stapmolen zou ik het liefts appart betalen,dit omdat ik er niet altijd gebruik van zou maken en dus liever per keer zou betalen. ik zou voor een half uur 5,00 betalen en een uur 7,50.
persoonlijk zet ik er het liefst mijn paard zelf in en uit, maar de pensionhouder mag dit ook doen mits vertrouwde band.
een binnenbaan is natuurlijk altijd fijn maar niet een must.
wat ik extra zou betalen in de maand voor een binnenbak zou denk ik zijn tussen de 20 en 30 euro in de maand.
mits andere stalbewoners ook betalen.
wat ik heel erg belangrijk vind is een goede klik tussen de personen die daar hun paarden hebben.
en het paard moet op nummer 1 komen.
ook vind ik het belangrijk dat iedereen elkaar helpt onderling als dat nodig is
Laatst bijgewerkt door superrizzo op 08-01-08 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt