Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

OemmiejO schreef:Rijdt Anne vd Weerd in 2008 nog steeds bij de pony's? Ik dacht dat zij al 16 was?
edit;
Met dit schitterende resultaat reed de 16-jarige amazone zich in haar laatste internationale ponyjaar in het A-kader. Anne vormt met haar 12-jarige New Forest pony Quatro al vele jaren een succesvolle combinatie. De amazone slaagde er geheel zelfstandig in om de ruin van de klasse B naar hun huidige hoge niveau te brengen.
die maken ook wel een goede kans
en stefanie Vekooyen met Keulenhoven's Zico 
danielle houvast en danielle van mierlo
maar is danielle van mierlo niet al 18? En dus young riders? 
Als het er 3 zijn zijn het overal 3. Net als de OSCitaat:Onlangs reed Daniëlle van Mierlo het debuut young riders in Geldrop. Met reggea kreeg Daniëlle nog wat fouten maar toch een score van 62,67%. Xena liep een mooie score van 65.26 met een derde plaats achter lotje schoots en chantal v lanen. In de kur werd Xexa eveneens derde met 69,50%

Lielle schreef:Junioren
Justin Maarse - Pigoletta
Henrieke Boonzaaijer - Bobby
Nienke van Roekel - Coral Estate Frisco
Bobbie Bary - Flying
Pony's
Robin Breunis
Nienke van Roekel
Wendy Basten
Nikie Bos
young riders
Ellen Kloos
Anouk Elferink
Sanne Geerts
Harm Snoeck
maar die zijn altijd welkom@ knabbelgirl schreef:OemmiejO schreef:Rijdt Anne vd Weerd in 2008 nog steeds bij de pony's? Ik dacht dat zij al 16 was?
edit;
Met dit schitterende resultaat reed de 16-jarige amazone zich in haar laatste internationale ponyjaar in het A-kader. Anne vormt met haar 12-jarige New Forest pony Quatro al vele jaren een succesvolle combinatie. De amazone slaagde er geheel zelfstandig in om de ruin van de klasse B naar hun huidige hoge niveau te brengen.
ja ik zat inderdaad te twijfelen
maar dan heb je ook Anne .... nog met Basaltdie maken ook wel een goede kans
en stefanie Vekooyen met Keulenhoven's Zico

maar ze starten nog niet zo lang Z2 dus nog geen kader
maar Antoinette is toen in april pas met danny boy gaan starten en mocht dat jaar al naar het ek 
SaskiaKur schreef:Ok. Dan zal in die plaats Cindy komen denk ik, of Laurens.
Als het 3 zijn is dit mijn lijstje:
Pony's:
- Maria van den Dungen
- Antoinette te Riele
- Danielle Houtvast
Junioren
- Michelle van Lanen
- Angela Krooswijk
- Merel Peper
Young Riders:
- Marrigje van Balen
- Chantal van Lanen
- Lotje Schoots
..
Lielle schreef:Junioren
Justin Maarse - Pigoletta
Henrieke Boonzaaijer - Bobby
Nienke van Roekel - Coral Estate Frisco
Bobbie Bary - Flying
Pony's
Robin Breunis
Nienke van Roekel
Wendy Basten
Nikie Bos
young riders
Ellen Kloos
Anouk Elferink
Sanne Geerts
Harm Snoeck
in eventing, maar jij bedoelt wsl dressuur![]()
SaskiaKur schreef:Wat een leuk topic!
Pony's:
- Maria van den Dungen
- Antoinette te Riele
- Kimberly de Jongh
- Danielle Houtvast
??
Wbt Rachell, ik denk niet meer dat dat gaat!

nu weet ik alleen niet of ze in juni of in april 12 werd, maar wel dat ze per april in de ring zullen verschijnen