Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Danielledm schreef:Het is wel uitproberen, als die 24/7 in de wei staat probeerd ie het ook!
Danielledm schreef:Mijn paard mankeerd niks! dat word regelmatig te checkt!! En hij probeerd gewoon hoe ver die kan gaan!
Jeetje hey je kan hier ook nooit een keer een toic plaatsen zonder dat je gezeik krijg over te lang binnen enz enz

Danielledm schreef:Mijn paard mankeerd niks! dat word regelmatig te checkt!! En hij probeerd gewoon hoe ver die kan gaan!
Jeetje hey je kan hier ook nooit een keer een toic plaatsen zonder dat je gezeik krijg over te lang binnen enz enz
Danielledm schreef:Ik vroeg ook niet om commetaar! Het was een vraag na andere toe!
Je heb er een heel mooi woord voor voor ongevraag commetaar?! Weet het alleen niet meer precies.
Danielledm schreef:Ik kan mijn paard goed genoeg of hij pijn heef of dat hij me in de zeik neemt!
Je weet toch niet wie of wat er na kijk dus ga niet zitte oordelen!
. Danielledm schreef:Ok, maar daar heb ik allang na laten kijken!
Hij is gewoon aan het stinkmodder!! Hij heef fase s en dan gaat ie dat soort praktijken uit proberen! Gaat hij op zijn manier gevaarlijk wat nog geen 5 min duurt! Want zo doet ie het ook weken weer niet!
Alles is na gekeken maar hebben af en toe een strijd...
Emmaa_ schreef:Ik ken er zo eentje die gaat doen alsof hij kreupel loopt, meestal longeren de eigenaren dan even voor het rijden, en blijkt de pony niet kreupel te zijn.
Elinee schreef:Emmaa_ schreef:Ik ken er zo eentje die gaat doen alsof hij kreupel loopt, meestal longeren de eigenaren dan even voor het rijden, en blijkt de pony niet kreupel te zijn.
en denk jij echt dat een paard kreupel gaat lopen, zonder dat er een oorzaak is?
dat hij dat doet om onder zijn werk uit te komen?