Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar meschien als ik iemand zie die hem aanheeft dat ik hem echt heel sjiek vind staan.
en het is dan ook niet zo standaard als al de jasjes van de andere ruiters, das veel cooler
k mag ook nog een nieuw jasje dus ik ga ff zoeken of ik hem toevallig tegen kom
. maar als ik hem had zou ik hem zeker aantrekken! voor de dressuur vind ik hem heel mooi

Weet je hoe onzinnig
Skitter schreef:Nou sorry dat ik het zeg, maar dit is bewijs dat de kwaliteit van de topics hier op Bokt.nl toch echt omlaag gaan..
Dus anderen vinden dat jasje niet mooi. Who cares? Jij vindt 'm mooi, en daar gaat het toch nog ALTIJD om????
Werkelijk, om hier een topic over te beginnen.. Dat vind ik pas durven!Weet je hoe onzinnig
![]()
Dus lef heb je wel, hup, jij, jasje aantrekken!
_Daniella_ schreef:Ja nu zullen jullie wel denken er zijn hier al meerdere topics over, maar ik heb pas geleden het Anky jasje gekocht met de hoge kraag. Nu had ik net een paar topics doorgelezen waar bijna iedereen het een belachelijk maf kraagje vond wat er op zit, nu is mijn vraag, wie vind dit wel mooi?? Ben al bijna aan het denken om het te ruilen als ik al die reacties zie![]()
En ga niet af op andermans mening!