Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze hebben gelijk , gelijk bij B.
Kaat18 schreef:@Iris82: omdat je eerst een halve volte rijd (van c naar x) dan ga je halstrekken van x tot x en vervolgens rijd je weer een halve volte (van x naar c). Je rijdt dus 2 voltes eigenlijk opgedeeld in 3 onderdelen.
alleen zetten ze de c er niet bij.. volgens mij.. A_n_n_e_ schreef:het is allebei hetzelfde..alleen zetten ze de c er niet bij.. volgens mij..
asjemenou schreef:Kaat18 schreef:@Iris82: omdat je eerst een halve volte rijd (van c naar x) dan ga je halstrekken van x tot x en vervolgens rijd je weer een halve volte (van x naar c). Je rijdt dus 2 voltes eigenlijk opgedeeld in 3 onderdelen.
Daar heb je gelijk in, maar dat is niet helemaal het antwoord want dan had er moeten staan:
C-X halve grote volte
X-C-X grote volte hals laten strekken
X-C halve grote volte
Dus waarom niet zoals ik het hierboven heb staan, X-C-X, ipv van X naar X??
Hoop dat jullie me kunnen volgen?
Edit: Maar zo staan er wel meer dingen in dit boekje, de ene keer zeggen ze zus, de andere keer zo.
Gelukkig snap ik de bedoeling toch wel.
Iris82 schreef:Hmm dus iedereen is het eigenlijk met elkaar eens nu?
Het betekent gewoon een volte X-C-X alleen staat het er een beetje krom...?
Toch ben ik het met Asjemenou eens, het slaat zo ontzettend nergens op... Het schept voor mij alleen verwarring...
xxitsmexx schreef:maarja als ze die C al zeggen dan is het te makkelijk.. mag wel iets nadenk werk zijn