Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die was nog een beetje in m''n budget qua aanschaf.jottum schreef:Dus de Galloper is geen aanrader...?Die was nog een beetje in m''n budget qua aanschaf.
Er is volgens mij geen alternatief binnen dezelfde eisen. Of weet jij nog wat?
weetergeen schreef:Ik heb een galloper gehad en niets dan ellende!!! De hele krukas is verbogen geweest en de motor moest compleet gereviseerd worden een reparatie van 3000 euro, geen aanrader dus...........
jottum schreef:Dank voor de tip, ik zal es kijken hoeveel ietsje duurder is.![]()
De 2.8 6 cilinder heeft waarschijnlijk wel genoeg vermogen en dat is wel belangrijk.
jottum schreef:1 op 10 valt nog mee. De Amerikanen vond ik erger. Die vielen dus ook af.
Landrover heb ik ook overwogen, maar die hebben vaak zoveel kilometers al. En de Freelander llijkt me zo klein qua laadruimte en waarschijnlijk ook niet genoeg trekkracht.
Kafue schreef:De nieuwe pajeros halen de een op 10 bij lange na niet.
Maar ik geloof zelfs rond de een op drie vier ofzo precies weet ik het niet, maar sommige vrachtwagens lopen nog zuiniger.
Kafue schreef:Ja eigenlijk wel, maar de BMW is veel comfortabeler en aangezien we regelmatig grotere afstanden moeten rijden.
Kicken is de kickdowm maar de 300 pk tjes willen wel sjouwen dik getunend. We hebben altijd tereinwagens gehad, maar als je lange afstanden moet rijden dan moet je toch kiezen voor comfort, maar stiekem mis ik onze patrol af en toe wel vooral de ruimte achterin.
Nou ja niet huilen alles heeft zijn voors en zijn nadelen.
blackstar schreef:Voor mij nooit een Galloper. Ten eerste omdat een Hyundai is. Ten tweede als er ook maar iets mis mee is en je belt naar Hyundai Nederland om te je vraag te stellen. Dan hoor je binnen 30 seconde KLIK TUUT TUUT TUUT. Oftewel niemand van Hyundai die je wilt helpen. En ze zeggen doodleuk het is geen Hyundai. Je kan dus nergens heen met je vragen als monteur zijnde.
jottum schreef:Keus is gemaakt![]()
Het wordt een Landrover Discovery Tdi II van 1999 met net iets minder dan 150.000km.
Goeie keus?
Iemand ervaring in brandstof verbruik?
Heb even achterop gekeken, daar staat een Td5