Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dniekje schreef:gebit laten controleren
Mijn instructrice zegt ook dat hij verder absoluut geen pijn of iets anders vertoont. Dit klopt ook..hij kent het leuke geluidje nu en blijft het gewoon doen..Zodra hij galoppeert is het weg en als hij echt flink aan het werk gezet ook. Kan het verveling zijn??
! De tandarts komt zoiezo in januari..ik hoop dat dat misschien uitkomst bied.
Heeft hem waarschijnlijk gewoon iets dwars gezeten of idd wisselen van tanden!
Danielledm schreef:Er was bij ons een vrouwtje op stal en haar paard knarsde ook op ze bit. Ik vond dat ze een vrij harde hand hand maar ik kon het mis hebben?!
Nou heef zij mij een keertje 10 min geholpe en ook mijn paard was in eene aan het knarsen!!
Waarschijnlijk verzet of omdat ik echt te hard in ze mond was!!
(Heb 2 nachten slecht geslape hoe ik zo stom kon zijn om na haar die 10 min te luisteren, me paard heef ook een week beroerd gelopen!! )
Citaat:Dat is het zeker niet ... aangezien hij het de laatste paar keer alleen doet en wij niet van werk en/of rijstijl zijn veranderd.
Er zijn mensen die meteen gaan roepen dat het verzet is, maar verder is er niks aan op te merken. Als mijn pony knarst, loopt ze gewoon hetzelfde als ze loopt wanneer ze niet knarst.