Zo was ik in het voorjaar naar het kijken naar een nieuw paard en kwam tot de ontdekking dat ik beter verder kan gaan met mijn eigen paard
.Zo had één paard dat hij niet alleen op buitenrit kon, een ander paard schrok van motors en de derde had een probleem met trailerladen.
Als ik terug kijk in de tijd komt ook in me op dat het eerste paard waar ik in de manege opreed ineens ging liggen en rollen, mijn eerste verzorgpony was als de dood voor vrachtwagens, mijn eerste paard beet en sloeg naar alles wat voorbij kwam.
Met Flash hebben we verschillende problemen gehad door mijn onwetendheid over veulens.
Nu ze drie maanden onder het zadel is lijkt alles perfect te gaan.
Schrikt niet of nauwelijks, op en afstappen blijft ze netjes staan, trailerladen is geen probleem en ze is absoluut verkeersmak.
Ik ben nu benieuwd waar bepaalde problemen vandaan komen en of er veel dezelfde problemen zijn onder de paarden.
Dus als jullie me willen helpen door te vertellen wat voor een probleem het paard heeft en evt hoe het komt.
Of het paard meerdere eigenaren heeft gehad.
Hoe oud het paard is.
En welke tak van paardensport je beoefend.
Heb je helemaal geen problemen dan mag je dat natuurlijk ook vermelden.
Het is gewoon eigen interesse
.Alvast bedankt.
En de andere is nogal een drammer en gauw over de zeik, maar omdat hij nu ontussen 24 is vind ik het wel leuk dat 'ie nog zo'n persoonlijkheid is.
Tot dusver kopschuw als ik het te snel wil doen en niet altijd gelijk de trailer op willen
) als je haar met een zweep tikt kan je hem ook wel terug verwachten