Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, die hebben tot de sluitings datum normaal plek.

DendroFleur schreef:Sommige wedstrijden zijn zo populair dat je er amper tussenkomt. Benningbroek bijv, je kon vanaf maandag inschrijven. Ik was vergeten mijn wekker te zetten en belde om dinsdag 7 uur. Alles was al vol. Nu lees ik van een medelid dat ze om 3 uur 's nachts wilde inschrijven en toen zat het al vol. Je moet dus bijna vechten om er tussen te komen.
Eindelijk had ik een wedstrijd waar ik direct kon starten, wordt die weer afgelast (logisch) vanwege Rhino. Van het voorjaar had ik dat ook al een keer.
Moet ik dan maar gewoon op alles maar inschrijven wat ik tegen kom en dan desnoods als het niet uitkomt net voor de sluiting weer afmelden??? Beetje aso lijkt me. Maar hoe doen jullie dat. Ik zit nu eigenlijk nog niet naar februari te kijken.

( is het al gelukt voor 3 februari trouwens )?
Nee hoor, nog lekker een keer oefenen voor de selecties. Zou toch erg leuk zijn als je daar ook kunt scoren. casperrr schreef:Overigens heb ik me eigen zondag gelijk bij mijn eigen vereniging opgegeven, maar ik kon me bij jullie site nog niet opgeven
). Er zijn 35 startplaatsen, dus ik zou maar opschieten

) 
DendroFleur schreef:Esperanza, als jij nu eens L2 gaat startenNee hoor, nog lekker een keer oefenen voor de selecties. Zou toch erg leuk zijn als je daar ook kunt scoren.

DendroFleur schreef:Sommige wedstrijden zijn zo populair dat je er amper tussenkomt. Benningbroek bijv, je kon vanaf maandag inschrijven. Ik was vergeten mijn wekker te zetten en belde om dinsdag 7 uur. Alles was al vol. Nu lees ik van een medelid dat ze om 3 uur 's nachts wilde inschrijven en toen zat het al vol. Je moet dus bijna vechten om er tussen te komen.
Eindelijk had ik een wedstrijd waar ik direct kon starten, wordt die weer afgelast (logisch) vanwege Rhino. Van het voorjaar had ik dat ook al een keer.
Moet ik dan maar gewoon op alles maar inschrijven wat ik tegen kom en dan desnoods als het niet uitkomt net voor de sluiting weer afmelden??? Beetje aso lijkt me. Maar hoe doen jullie dat. Ik zit nu eigenlijk nog niet naar februari te kijken.
DendroFleur schreef:Misschien dat ik inderdaad toch brutaal moet zijn er een mailtje tegenaan moet gooien. Op mijn startcoupon staat namelijk nog steeds Bucephalus dus mogelijk dat ze niet eens weet dat ik lid ben.