Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik gebruik ze echt alleen om te rijden, dan zitten ze zalig! Maar niet met lopen, dan krijg ik er nog steeds blaren van. Je moet in ieder geval nooit fietsen of traplopen ofzo, dan krijg je bijna zeker zo'n lelijke knik!
. 
MalouWenno schreef:ik heb ook nog niet zo oude petries (2 maanden) ik heb in het begin beetje spierpijn gehad maar nu niet meer. Ik fiets ermee naar mijn paard en dan rijden, ik loop er zo min mogelijk op aangezien het paardrij laarzen zijn. Als je op je brommer gaat kan je het beste gewoon stal schoenen aan doen en dan als je gaat rijden pas je laarzen aandoen..
sterkte!
.
Rinske schreef:Bij brommerrijden zitten je knieën in een behoorlijke hoek! Pas daarmee op, je kunt er een erg lelijke knik mee onder je knieën krijgen!
Petrie's zijn amper in te lopen, de mijne zijn het iig na 4 jaar nog steeds niet. Ik gebruik ze echt alleen om te rijden, dan zitten ze zalig! Maar niet met lopen, dan krijg ik er nog steeds blaren van. Je moet in ieder geval nooit fietsen of traplopen ofzo, dan krijg je bijna zeker zo'n lelijke knik!

ReJo schreef:Mmmh, ja ik hoorde ok dat je er zo'n klein verhoogd zooltje bij je hak in kan leggen, dat je wat hoger staat..
Zou ook een optie zijn zodat ik misschien niet zo'n last heb van mijn knieholte..
Iemand ervaring mee?
fijn!
ladyjoy schreef:Ik heb zelf ook de Anky en heb ze 2x een uurtje aangehad thuis, gewoon omdat ik er zo blij mee was hihi. Daarna ben ik er mee gaan rijden wat resulteerde in 2x een wondje/blaar op mijn hiel.
Ik heb Petrie's besteld in Nederland, die ga ik over 3 weken ophalen, en ik vrees dat ik er dan weer aan moet geloven
Dat gaat dus, als het goed is, bijna niet. Ik heb ook Petrie`s maar heb ze ook echt bijna alleen aan om mee te rijden, ze zitten dan ook nog heel hoog. Ik kan er wel mee lopen en rennen als het moet, maar dat gaat niet van harte.