Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pres schreef:Dit jasje vind ik persoonlijk heel erg fijn zitten.
Ook het model vind ik heel leuk.
http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2055
.. duzz eigenlijk ben ik er nog niet helemaal uit haha. 
marloezzke schreef:ik heb er zelf een van cavalier.
zeer mooie jasjes en ik vind de stof heel erg fijn! (1 van de enige die ik fijn vind) heerlijke luchtige stof, tenminste niet zo'n zweet ding.
helaas worden ze inmiddels niet meer aan ruitersportzaken geleverd en kun je ze alleen nog maar online bestellen.
)
Ik heb een blauwe met zilveren bies
noahh schreef:pikeur diana is een mooi jasje

. aerizz schreef:Haha pikeur Diana blinkt er wel tussen uit;) maar hebben jullie dan een wasbare of 1 van scheerwol?? mij lijkt die van scheerwol net iets mooier namelijk.
.. heel mooi
ben erg heeel tevreden mee.. ( was wel duur
) van m'n ouders gehad een paar maanden geleden .. bij het drunens ruiterhuis hierzo kunnen ze allerlei verschillende biesjes eraan zetten.. zelfs van die blokdiamantjes.. Heel gaaf.. zag ik vorige week hangen
misschien als je niet al te ver hiervandaan woont
aerizz schreef:Haha pikeur Diana blinkt er wel tussen uit;) maar hebben jullie dan een wasbare of 1 van scheerwol?? mij lijkt die van scheerwol net iets mooier namelijk.
TJolieke schreef:Ik heb de wasbare Pikeur Diana. Erg tevreden over.
Die Anky met de gekke kraag mag trouwens officieel niet op wedstrijden las ik laatst?

Jiill_ schreef:ik heb een kentucky jasje .. met goude knopen goud biesje en sponsor op myn borst.. in het goed.. heel mooi
ben erg heeel tevreden mee.. ( was wel duur
) van m'n ouders gehad een paar maanden geleden .. bij het drunens ruiterhuis hierzo kunnen ze allerlei verschillende biesjes eraan zetten.. zelfs van die blokdiamantjes.. Heel gaaf.. zag ik vorige week hangen
misschien als je niet al te ver hiervandaan woont
.. dan weet je zeker dat het jasje vrijwel uniek is:D