Blijven lachen en netjes door de hoeken rijden. Natuurlijk het haar netjes vast
Ik heb er nog nooit zo over nagedacht, en verder kwamen we eigenlijk ook niet, ja gewoon goed rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lielle schreef:en daarop aansluitend, als je een halve grote volte links gevolgd door een halve grote volte rechts (of vv) rijdt of door een S van hand veranderen, recht maken + stelling/buiging overnemen en niet schuin oversteken.
Lielle schreef:en daarop aansluitend, als je een halve grote volte links gevolgd door een halve grote volte rechts (of vv) rijdt of door een S van hand veranderen, recht maken + stelling/buiging overnemen en niet schuin oversteken.
Kit_for_ever schreef:Netjes blijven zitten, doen alsof het vanzelf gaat, en blijf rustig als er iets de mist in gaat. Word niet kwaad op je paard of pony als het even niet wil lukken. Netjes op de letter rijden, en ik denk vooral zélf rustig blijven!
Lielle schreef:je hoort op X een paar passen recht te draven en niet schuin over te steken. Bij mij leverde dat gegarandeerd puntenaftrek op.
Nibbit schreef:Kit_for_ever schreef:Netjes blijven zitten, doen alsof het vanzelf gaat, en blijf rustig als er iets de mist in gaat. Word niet kwaad op je paard of pony als het even niet wil lukken. Netjes op de letter rijden, en ik denk vooral zélf rustig blijven!
Dat had ik zondag, ze was zooo druk, kon er niet zoveel mee![]()
Ik heb goed om mn zit gedacht en zo rustig mogelijk verder gestuurd.
Het leek wss toch netjes, want we hadden een dikke wp en prijs
Kit_for_ever schreef:Netjes blijven zitten, doen alsof het vanzelf gaat, en blijf rustig als er iets de mist in gaat. Word niet kwaad op je paard of pony als het even niet wil lukken. Netjes op de letter rijden, en ik denk vooral zélf rustig blijven!
Michelle99 schreef:Passport van de paard even om hoog houden om de jury te laten zien (de lezer dan kan dat doen), . Je bent verplicht om het bij je te hebben maar velen hebben het niet.
Michelle99 schreef:Passport van de paard even om hoog houden om de jury te laten zien (de lezer dan kan dat doen), . Je bent verplicht om het bij je te hebben maar velen hebben het niet.