Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jolliegirl schreef:jij kan niet iemand iets niet passend geven omdat je ''het geld nodig hebt''
nee sorry, dat komt mij mn keelgaten uit, en aan mij had je een goeie verkeerde gehad.
''Zaterdag had ik me dressuurzadel verkocht onder de voorwaarde dat het past''
En het past dus niet, dus is het niet verkocht.
dan had je dus afspraken op papier moeten zetten om op terug te vallen.
Jolliegirl schreef:jij kan niet iemand iets niet passend geven omdat je ''het geld nodig hebt''
nee sorry, dat komt mij mn keelgaten uit, en aan mij had je een goeie verkeerde gehad.
''Zaterdag had ik me dressuurzadel verkocht onder de voorwaarde dat het past''
En het past dus niet, dus is het niet verkocht.
dan had je dus afspraken op papier moeten zetten om op terug te vallen.
Jolliegirl schreef:En dan direct al gaan vragen op bokt, terwijl je niet weet of er een reden voor was (wordt niet gemeld iig)
Charaz schreef:Jolliegirl schreef:En dan direct al gaan vragen op bokt, terwijl je niet weet of er een reden voor was (wordt niet gemeld iig)
Dan het de koper contact met haar op moeten nemen en niet andersom, ze staat volgens mij gewoon in haar recht als ze het zadel niet terug neemt.
Dagie schreef:nouja ik heb dus het zadel terug genomen ze is het net nog komen brengen met de reden dat het wel past maar niet lekker zit :S maargoed.. ik heb toch geen zin in gezeur en verkoop het dan maar liever zelf..