Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik kan er ook niet ontspannen mee zitten, maargoed... als het moet dan moet het, zoals met sgw e.d. en met jonge paarden dan is het ook wel verstandig.
HippoLogic schreef:Gisteren sprak ik een EHBO-er die me vertelde dat ruiters 'regelmatig' hele vervelende blessures oplopen door een bodyprotector. Ze vertelde dat de onderrand rugblessures kan veroorzaken en dat de ingewanden door het dragen van een bodyprotector helemaal tegen de ribben/naar boven worden geduwd.
Wat zijn jullie persoonlijke ervaringen met de bescherming van/blessures door een bodyprotector?
Gevalletje ene oor in, andere uit
shera schreef:Toevallig was ik een aantal weken terug in het ziekenhuis omdat mijn dochter haar arm heeft gebroken na een val van een paard. De verpleegkundige ging helemaal los over de gevaren van het paardrijden en wat voor vreselijks ze al wel niet tegen was gekomen.
Er kwam vanalles voorbij, maar vooral velen met een BIJNA dwarsleasieGevalletje ene oor in, andere uit
En stel je valt ban je paard en dat ding breekt in je rug of in je maa.Nee ik vind ze niet pretig en mijn rug doet er errggg zeer van.
Het schuim is zo flexibel