Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StalHaast schreef:gewoon goed zoeken, meestal kan je ook wel bieden..
goed zoeken, niet te snel willen gaan, ergens staat er vast een paard wat bij je past
en hoe minder een paard kent hoe goedkoper hij is, aangezien er veel tijd en eventueel geld in zit, als je bedenkt dat een ouder paard die al veel kent dus ook meer dagen in voer en da kosten heeft, en ze niet super veel verlies willen maken ...nja een hond houden is nu eenmaal goedkoper dan een paard. paardrijden en eromheen is nu eenmaal een dure hobby... ik zag een mooi paardje maar stond de schoft niet bij...hij is echt prachtig alans zijn hooft. de rest zie ik niet.
en heel goedkoop (je zou dus wel even je da maar dat moet altijd even laten kijken of er een rede is dat hij zo goedkoop is)
pm me maar als je intressen hebt!
ik denk help je even
AlexandraM schreef:ik ken ook nog een d pony bijna e pony, springt 1 m makkelijk en is verder heel braafik denk help je even
femmefatale1 schreef:Ik heb evt ook nog een mooie merrie van 2,5 te koop staan.
We zijn haar nu aan het beleren...
... alleen een goekope stalling vinden is al moeilijk.. Ik betaal liever 1000 euro teveel aan het paard en dan een normale prijs stalling, dan een goedkoop paard en een dure stalling... Maar goed, dat is misschien OT.femmefatale1 schreef:Ja... beleren wil niet zeggen dat een paard volop in training staat.. iets wat sommige mensen wel denken...
Thumber schreef:prijzen op marktplaats zijn inderdaad aan de hoge kant, maar toch.... de aanschafprijs van een paard is nog een schijntje vergeleken met de onderhoudskosten...... alleen een goekope stalling vinden is al moeilijk.. Ik betaal liever 1000 euro teveel aan het paard en dan een normale prijs stalling, dan een goedkoop paard en een dure stalling... Maar goed, dat is misschien OT.
een kleine tip: ga eens kijken naar paarden/stallingen in het oosten van het land. Daar is het vaak een stuk goedkoper dan in het Westen.
ikke20 schreef:je kan ook kijken naar het seizoen. het eind van de zomer/herft zakken de prijzen allemaal best erg veel