Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De bodem en zijwanden zijn van hout. Dat maakt bij ons niet zo veel uit. Wij hebben hem toch altijd binnen staan en dus verrot hij niet. Maar de laatste tijd heb je veel aluminium trailers te koop. De bodem is van aluminium en de zijwanden en alles ook. Zo'n trailer verrot buiten nooit weer!! Het is de Böckmann Champion S,
In ieder geval Succes er mee!!;) Cisss schreef:Als je een goede Weijer of Waco nieuw koopt, is er niets aan de hand hoor Concorde, als je een oudje koopt is het een ander verhaal denk ikIn ieder geval Succes er mee!!;)
ikke schreef:Is dit niet wat voor je? Als ik een trailer zocht, zou dit de eerste zijn waar ik ging kijken. Prijs is in ieder geval meer dan interessant!
http://link.marktplaats.nl/126537630
pepelien schreef:Maar wel leuk meegedacht! (ik zoek meer iets rond de 3000,=)
pryde schreef:Hallo,
<knip>
Nog even een tip mocht je een 2e hands trailer kopen neem een priem mee en ga onder de trailer liggen en prik deze in de bodem ter hoogte van de zijwanden. Is deze zacht dan is de bodem rot.
Bij deze plekken is de bodem het eerste rot.
imker schreef:Ikke, dat kloppen wil niet altijd iets zeggen. Zo kocht ik laatst een trailer (ook netjes geklopt, klonk overal goed) en nu blijkt: bodem rot en 1 zijwand ook rot.
Trailerboer ook geklopt en kon ook niets horen, maar wel degelijk rot dus. Zeg niet dat het aan de trailerboer ligt, want ik stond er zelf bij en hoorde ook geen verschil, maar goed, ik ben nu flink in de aap gelogeerd en ben nu bezig met de verkopers om mijn geld terug te krijgen. Ze werken helaas alleen niet zo lekker mee.
pepelien schreef:Na veel rondgebel krijg ik overal hetzelfde verhaal te horen.
Een goede 2e hands niet ouder dan 2002 is bijna niet aan te komen en voor het geld wat er voor 2e hands gevraagd wordt zou het slimmer zijn om een nieuwe aan te schaffen.
Dus a.s. zaterdag ga ik kijken voor een beetje betaalbare nieuwe bij van Hooff (drunen)
Er staan verschillende demo's van Hotra, saris singapore en Henra amazone. (ben benieuwd)