Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LADPR schreef:Diesel is toch juist minder geschikt om vaak een trailer mee te trekken? Tenminste dat is waarom wij ook voor een benzine auto gekozen hebben.
LADPR schreef:Nou nou rustig maar
LADPR schreef:Diesel is toch juist minder geschikt om vaak een trailer mee te trekken? Tenminste dat is waarom wij ook voor een benzine auto gekozen hebben.
Maar een auto die je niet tot hoog in de toeren hoeft te rijden en toch goed trekt lijkt me persoonlijk ook prettiger voor je paard achterin de trailer..
LADPR schreef:Dat zeg ik toch ook neit, ik zeg dus alleen ook al was het dus fout wat diegene tegen ons gezegd heeft dna nog is eht gelukkig een juiste keuze geweest.

connie1964 schreef:hahah leuk al die discussies.Uhh wat antwoorden, nee ik heb geen e rijbewijs maar ik heb begrepen dat als je niet meer trekt dan je auto weegt dit geen probleem moet zijn.Verder is diesel absoluut aantrekkelijk voor ons vanwegen de vele km die wij rijden,inderdaad is een mondeo de meest luxe auto van t stel,wij hebben 3 grote kinderen en een hond en dat moet er eigenlijk ook wel in passen zo af en toe.Vandaar een busje maar een bus vind ik niet je van het
Ik game zeker goed laten informeren over hoe en wat van mondeo,ik weet dat mijn man hier blij van wordt (hahahha)die kiest ook t liefst voor mondeo.Ik wilde eigenlijk weten of er hier ook mensen waren die erin rijden en er goede of slechte ervaringen mee hebben.Dank voor reakties!
connie1964 schreef:hahah leuk al die discussies.Uhh wat antwoorden, nee ik heb geen e rijbewijs maar ik heb begrepen dat als je niet meer trekt dan je auto weegt dit geen probleem moet zijn.Verder is diesel absoluut aantrekkelijk voor ons vanwegen de vele km die wij rijden,inderdaad is een mondeo de meest luxe auto van t stel,wij hebben 3 grote kinderen en een hond en dat moet er eigenlijk ook wel in passen zo af en toe.Vandaar een busje maar een bus vind ik niet je van het.
connie1964 schreef:Ik ga me zeker goed laten informeren over hoe en wat van mondeo,ik weet dat mijn man hier blij van wordt (hahahha)die kiest ook t liefst voor mondeo.Ik wilde eigenlijk weten of er hier ook mensen waren die erin rijden en er goede of slechte ervaringen mee hebben.Dank voor reakties!