Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maras schreef:Misschien kun je dat eens proberen, baat het niet dan schaadt het niet en wie weet helpt het bij jouw paard ook wel.
) 
Mijn paard blijft soms tot in den treure wegdraaien... Hij heeft ook een verleden en is zenuwachtig bij het opstappen. Daarbij heeft hij nog niet veel evenwicht en staat hij onwijs te wiebelen. Als ik zit, staat hij wel stil totdat ik aangeef dat hij weg mag lopen. Doordat ik er ook een paar keer nog tijdens het opstijgen afgekletterd ben, ben ik ook niet helemaal zeker van mn zaak.
. Scipita schreef:Persoonlijk denk ik dat als er een ander op stapt die wel heel zeker is dat ze misschien wel keurig blijft staan, maar ja als ik er dan weer op ga is het hetzelfde verhaal weer van voor af aan.
De merrie in kwestie is trouwens een Fries, en ik hoor overal om me heen dat ze zich net als een KWPN'er gedraagt!

KiWiKo schreef:gewoon iemand die het dier vasthoud met opstappen.......... thats it![]()
![]()
wordt vanzelf beter