Ik moest starten in Lelystad bij HC de Hoeve, vanuit Nunspeet daar naar toe gereden met mijn 4 jarige ruin.
daar aangekomen wachten wachten en onder tussen gevraagd of er de mogelijkheid is om te longeren. moeilijk moeilijk kon niet wilden ze niet van de manege.
Maarja hallo 4 jarige tis buiten fris openvlakte buiten moeten losrijden wil ik toch nog even graag longeren.
Dus ik toch in het land gelongeerd, komt na 5 min kerel van het secetariaat van ja mag niet bladiebla meteen toen hij der nog stond kwam de stalmeester!! en die zo ja kan echt bladiebla dus k gestopt en ben ik maar in de bak gaan rijden.
komt die kerel van het secetariaat naar me toe ja je hoeft niet meer te starten je bent gediskwalificeerd ik zo hallo dat slaat nergens op
maargoed uiteindelijk na hoop geheisa mocht ik dus niet starten had het met de jury overlegd en weet ik veel...
wat vinden jullie hier nou van, we laten het hier niet bij we gaan een klacht indienen tegen de jury en de vereniging.
met andere woorden gewoon niet meer starten daaar !!!!

Maar in dit geval is er weinig te klagen, het is namelijk al in behandeling bij de KNHS ( Tenminste, morgen als het rapport bij de KNHS op het bureau ligt)