Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Katja schreef:Wat voor cijfers krijg je voor je andere wissels?
Ik spring ze altijd op het einde van de diagonaal en krijg dan eigenlijk altijd de cijfers die ik ook voor andere wissels krijg. Tenzij de uitgestrekte galop matig is natuurlijk.
Ik zeg maar even wat hoor....kan er helemaal naast zitten
Enne...ik rijdt ook niet op dat niveau
caroline78 schreef:Ik hoorde van verschillende juryleden dat zij liever een goed gesprongen wissel heb uit ontspanning dan een wissel precies bij de letter met spanning
caroline78 schreef:Ik rij hem zelf net voor de hoek en de letter op de diagonaal. Heb er nooit commentaar op gehad. Maar volgens mij is dat per jurylid anders. Ik hoorde van verschillende juryleden dat zij liever een goed gesprongen wissel heb uit ontspanning dan een wissel precies bij de letter met spanning
caroline78 schreef:Ik hoorde van verschillende juryleden dat zij liever een goed gesprongen wissel heb uit ontspanning dan een wissel precies bij de letter met spanning
liesje23 schreef:Ik heb ook de ervaring dat dit verschillend wordt beoordeeld.
Sommige juryleden willen de wissel exaxt op de letter zien.
sjaantje schreef:Ja dat antwoord had ik wel verwacht. Dat ga ik de volgende keer als het gebeurt wel doen, maar de meestal check ik mn coupons pas in de auto, dus dan werkt dat niet meer.
Waar het me om gaat, is of alle juryleden HIER (en dat zijn er volgens mij best wat) dit op dezelfde manier beoordelen.
Ik kan het nl wel aan één jurylid vragen, maar de week erna kom je toch weer een ander tegen.
:) leuk! Zou mijn protocollen eens gelijk lezen als je ze uitgereikt krijgt. Dan kun je nog om uitleg vragen, want misschien was je wissel wel een 7 waard, maar de galop ervoor, de verruiming of het terugkomen wat minder, zodat het een 6 gemiddeld werd. Het is maar een tip.